Ligue Des Pros
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
-40%
Le deal à ne pas rater :
(CDAV) Machine à pâtes Philips 7000 series HR2665/96 à 148,99€
148.88 € 249.99 €
Voir le deal

Francesco Pinelli

4 posters

Go down

Francesco Pinelli  Empty Francesco Pinelli

Post by Wasty. Mon 20 Jan 2020 - 18:03

Francesco Pinelli (Kitchener OhL) C 6'0 184lbs / Playmaker / Top of line up CAN
Francesco Pinelli  Icon_arrow recherche : veut jouer avec un solide sniper sur la même ligne
Wasty.
Wasty.
Capitaine

Joueur préféré : Jack Hughes#86 | Trevor Zegras#46 | Cole Caufield#22

Back to top Go down

Francesco Pinelli  Empty Re: Francesco Pinelli

Post by Plourdyy Mon 20 Jan 2020 - 23:05

Hi Francesco, It's the GM of TB. Heard you were looking for a shot in the big league ? I can give you the opportunity to prove yourself in the NHL.

With your offensive skill set you could fit in my top 9 or top 6 for sure. Depending on what you show me at camp and at the beginning of the season, you could play on second or third line to start of the year and eventually have a bigger roleon the team. I have guys who can shoot the puck like  Brinsky, Mack, Whitey, Shoresy, Gourdy that you could play with. 

So, my offer is an entry level contract of 3 years  with AAV of 3 M $.

If you interested in becoming a member of the TB organization, you just have to answer back and I'll send you the paperwork.
Plourdyy
Plourdyy
Midget

Joueur préféré : Elias Pettersson
Équipe : CGY

Back to top Go down

Post by Bednar Tue 21 Jan 2020 - 22:31

Ok Francesco, je me dois de faire mon meilleur pitch parce que Columbus a besoin d’un gars comme toi.

Premièrement, tu auras de solide sniper à tes côtés. Je pense te faire débuter avec Gurianov qui a un tir de niveau 85, ce qui est excellent.

Tu auras ensuite dû temps de jeu en avantage numérique sur la ligne des buts pour rejoindre nos marqueurs devant le filet.

Je vais même t’offrir un contrat assez court pour que tu puisses toucher beaucoup lors de ton contrat à long terme.

Pour finir, avec des degenduers comme Chabot, Girard et Doughty, tu auras la rondelle rapidement sur ton bâton en contre attaque et pourra créer à ta façon offensivement.

Allez, viens nous rejoindre pour 3 millions pendant 2 ans comme contrat de transition
Bednar
Bednar
Midget

Joueur préféré : MacKinnon
Équipe : PHI

Back to top Go down

Post by Reggie Burks Tue 21 Jan 2020 - 22:34

3.5M 4 ans
Reggie Burks
Reggie Burks
Vétéran